کمیته زیباسازی شهرداری ملارد

اولین جلسه هم اندیشی کمیته زیباسازی شهرداری ملارد با هدف ارتقای آرامش بصری شهروندان در سال جدید تشکیل شد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ اولین جلسه هم اندیشی کمیته زیباسازی شهرداری ملارد با حضور اعضای این کمیته (متشکل از متخصصین و کارشناسان مربوطه در زمینه مختلف فعال در ابعاد نظارتی و ایجاد راهکارهای مختلف مناسب برای نحوه زیبا سازی محیط شهری ) در ساختمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ملارد برگزار گردید.

مهدی عسگریان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و عضو این کمیته عنوان کرد: حفظ سیمای بصری امری ضروری و یکی از اهداف مهم شهرداریها و دفاع از حقوق اصلی شهروندان می باشد واصلاح و بهبود مبلمان شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت شهروندان است؛ لذا تمام فعالیت‌های شهرداری ملارد باید با اصول خلاقانه و نوآوری و زیباسازی انجام شود تا موجبات آرامش بصری شهروندان شود. وی افزود: اگرچه در حوزه ی زیباسازی ملارد اقدامات مناسبی صورت گرفته، ولی هنوز بخش عمده ای از سطح شهر نیاز به زیباسازی و طراحی دارد که در این زمینه باید از خلاقیت ها و طراحی های متناسب با فرهنگ و تاریخ  ملارد و متخصصان و صاحب نظران در این حوزه استفاده شود.

هانیه فرنگی نسب از دیگر اعضای این کمیته بیان کرد: شهرداری ملارد، جهت اجرای این برنامه ها دو هدف را دنبال خواهد کرد؛ یکی اصلاح وضعیت موجود شهر و دوم برنامه ریزی اساسی و طرح ریزی برای ایجاد نماهای زیبا متناسب با هویت تاریخی و فرهنگی شهر ملارد که طی بازدید های اعضای کمیته از سطح شهر اطلاعات لازم جمع آوری و در جلسه کمیته مطرح و تصمیمات مناسب جهت زیباسازی مبلمان شهری اتخاذ خواهد شد.

حسب  دستور رئیس کمیته زیباسازی شهرداری ملارد مهندس بهمنی شهردار ملارد در امر زیباسازی هرچه بیشتر محیط شهری در اولین جلسه این کمیته در سال جدید پس از مشورت و تبادل نظر کلیه اعضا مصوباتی بشرح ذیل تصویب شد:

تمدید مسابقه المانها تا آخراردیبهشت 
ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر
تغییر و ساماندهی بصری  ایستگاه های تاکسی  و مدل سازی مناسب
بررسی نصب المانهای نوری در بلوار ۴۵ متری رسول اکرم‌ (ص)
 

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید