جمعه ۵ خرداد ماه یکی از باشکوه‌ترین همایش های پیاده روی در شهر ملارد با استقبال پرشور مردم ورزش دوست ملاردی و با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، رئیس اداره تربیت بدنی و خانواده های ملارد برگزار گردید.

 مدیر فرهنگی اجتماعی ، ورزشی شهرداری ملارد در حاشیه این مراسم گفت: شور و هیجان و حفظ سلامتی تندرستی از مهمترین دلایل برگزاری همایش های پیاده روی است که در راستای ارتقاء شاخص‌های مهم ورزشی به ویژه ورزش همگانی و تقویت تفکر در خصوص افزایش سرانه های تندرستی ورزشی جامعه و ایجاد روحیه ، امید ، نشاط با تاکیدات شهردار محترم اقدام به برگزاری یکی از همایش های باشکوه شهرداری با عنوان همایش پیاده روی خانوادگی در ملارد نمودیم که خوشبختانه شاهد حضور بسیاری از شهروندان در این همایش بودیم .

اکرم چراغی در ادامه افزود: حضور مردم باعث خواهد شد تا وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته شود و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌تری در راستای اینگونه برنامه ها انجام دهیم.

وی خاطر نشان ساخت: در همایش پیاده روی بزرگ ملارد برنامه هایی از قبیل حضور سلطان روپایی جهان مهدی حب درویش و اجرای برنامه های متنوع ایشان در حوزه ورزش روپایی، اجرای نماهنگ امام مهربان، اجرای مسابقه و اهدای جوایز در همایش بزرگ بود که امیدواریم مردم از آن بهره مند شده باشند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید