پیام تبریک

پیام تبریک محمد بهمنی شهردار ملارد به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) وامام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته وحدت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، هفدهم ربیع الاول مصادف با میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها ،رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) وامام جعفر صادق(ع) می باشد در همین راستا مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد در پیامي این ایام را را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام :

ماه ربیع الاول همان گونه که از اسم آن پیداست بهار ماه‌هاست؛ به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست. در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبایی او بر زمین فرود آمده است. زیرا میلاد رسول خدا (ص) در این ماه است و می‌توان ادعا کرد از اول آفرینش زمین رحمتی مانند آن به خود ندیده است.
به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) «در آستانه روز مقدسی هستیم و عید مبارکی که در آن روز، بزرگترین شخصیت عالم برای اصلاح بشر و تحول بزرگتر تحولات، و نیز ولادت با سعادت فرزند او حضرت صادق- (ص) که مذهب را ترویج و اسلام را ارائه داد به مردم. تحول از شرک‌ها، الحادها و همه انحراف‌ها به استقامت و توحید و توحیدپرستی. این روز روز مبارکی است؛روزی است که بشر را نوید داد به استقامت و راهنمایی به صراط مستقیم انسانیت و پیروان آن حضرت کسانی هستند که همان راه را و همان خط را تعقیب می‏ کنند و از خود شروع می‏‌کنند و به دیگران سرایت می‏‌دهند.»
اینجانب فرا رسیدن هفده ربیع الاول ولادت دو نور مقدس خاندان وحی و همچنین هفته وحدت- تجلی اتحاد مذاهب در ایران اسلامی- را بر عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امشب سخن از جان جهان بایدگفت                         تــــوصـیف انــس و جــــان بــایــد گــفـت
در شـام  ولادت دو  قـطب عــالـم                          تبریک به صاحب الزمان (عج) باید گفت

محمد بهمنی - شهردار ملارد 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید