دستان توانمند و زندگی ساز کارگران، چه ماهرانه و با ظرافت چرخ های آبادانی و پیشرفت و تعالی کشور را به گردش در می آورد و طرح نوینی بر صفحه هستی حک میکند.

محمد بهمنی شهردار ملارد در پیامی به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي علی الخصوص کارگران پرتلاش شهرداری ملارد، زحمات بي بديل آنان را ارج نهاد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی با صدور پیامی ضمن نکوداشت روز کارگر، این روز را به تمام کارگران به ویژه کارگران سختکوش شهرداری تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
روز کارگر فرصت مناسبی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده جامعه کارگری و فعالان این عرصه، که با تلاش مجاهدانه و همتی بی بدیل در ابعاد مختلف باعث حرکت چرخه اقتصاد کشور و فراهم کردن منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌های اجتماعی و رفاهی در مسیر توسعه پایدار جوامع می‌شود.
اینجانب روز جهانی کار و کارگر را خاضعانه به کارگران صدیق و خدوم به خصوص همکاران زحمت کش خود در واحد های مختلف شهرداری اعم از؛ پاکبانان، کارگران فضای سبز، واحد عمرانی و سایر عزیزان تبریک گفته و از زحمات این گرامیان که سرفرازانه در جهت پیشرفت و آبادانی شهر تلاش مینمایند تقدیر و تشکر مینمایم و از درگاه رب العالمین برای تک تک این بزرگ مردان، طلب شادی و بهروزی می نمایم وآرزومندم که بتوانم در خدمت این قشر تلاشگر باشم و گرهی از کارشان را بگشایم.
محمد بهمنی- شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید