به مناسبت روز پرستار صورت پذیرفت

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، شهردار ریاست شورا و رییس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر ملارد با خانواده شهید مدافع سلامت محمد رضایی کرماجانی دیدار نمودند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، کولیوند شهردار ملارد به همراه آئینه وند ریاست شورای اسلامی و دکتر امیراحمدی رییس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر ملارد با خانواده شهید مدافع سلامت، پرستار فداکار محمد رضایی کرماجانی دیدار نمودند.
در این دیدار آیینه وند ضمن تاکید بر جایگاه ویژه شهدای سلامت در نزد خداوند و همچنین در قلوب مردم گفت مدیریت شهری نگاه ویژه ای به شهدای مدافع سلامت دارد و تجلیل از خانواده این ایثارگران کمترین کاریست که میتوان برای آنها انجام داد. در ادامه این دیدار شهردار ملارد ضمن ابراز همدردی خود با تاکید بر وظیفه مدیریت شهری در تجلیل از تلاش و مجاهدت این شهید والا مقام گفت راه این شهید به ما نشان داد جوانان ما چگونه ایثارگرانه و جان بر کف در حوادث بزرگ خصوصا کرونا درمیدانند و این حماسه و رشادت ستودنیست . دکتر امیر احمدی نیز با اشاره به اخلاق نیکوی این شهید گفت ایشان برای روحیه دادن به مدافعان سلامت در محله خود تلاش میکرد و با حضور در درمانگاه های شهر با همکاران خود بجز بیمارستان نیز در ارتباط بود و روحیه قوی خود را نیز به دیگران منتقل می‌نمود.
پدر این شهید بزرگوار ضمن بیان خاطرات شهید به اخلاق نیکو که ازمحسنات بارز این شهید بود اشاره کرد و گفت: سخت کوشی فرزندش و تلاش شبانه روزی او در میان همه زبانزد بود وی افزودند با توجه به غم بزرگ و سنگینی که در سینه مان است خوشحالیم که جهاد فرزندمان در جبهه جنگ با کرونا در حافظه ملت قهرمان ایران به یادگار می‌ماند. در پایان به خانواده این شهید مدافع سلامت تندیسی به رسم یاد بود تقدیم گردید.
در این دیدار کاوسی مدیریت فرهنگی و اجتماعی ورزشی و حیدری مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد نیز حضور داشتند


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید