جلسه تکریم و معارفه

بهمنی شهردار ملارد در احکامی جداگانه مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، و مسئول واحد کنترل نظارت و تخلفات شهری شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد شنبه هفتم خرداد ماه در مراسمی با حضور بهمنی شهردار ملارد، معاونین و مدیران مناطق یک و دو  طی احکامی جداگانه خانم چراغی را به سمت مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی، آقای میرباقری به سمت رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، آقای داوود میرزایی به سمت سازمان مدیریت آرامستانهای ملارد، آقای هادی امانی به سمت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، و اقای مهرداد فلاح به سمت مسئول واحد کنترل نظارت و تخلفات شهری شهرداری ملارد، همچنین آقای مهدی عسگریان نیز به سمت معاون اداری مالی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب گردیدند.

شهردار ملارد در این جلسه بیان کرد: هر جابجایی دلیل برناکارآمدی طرف مقابل نیست و در شرایط مختلف این تغییر مدیریت ها باعث بوجود آمدن روحیه و افزایش کارایی و اثربخشی بیشتر در خدمت رسانی می شود که در نهایت بهره مندی از آن برای شهروندان می باشد. بهمنی با اشاره به صفات بارز مدیران انقلابی و جهادی افزود : مدیر بابرنامه خود را وقف کار کرده و جهادی کار کردن را معنا میبخشد که تسریع در کار باید اولویت اول آن باشد. این یعنی مدیر جهادی. مدیری که قانون را سرلوحه کار خود قرار دهد و بدون تبعیض، جهادی و انقلابی کار میکند.در این مدت تغییر و تحولات اساسی در بحث روش ها و رویه ها اتفاق افتاده است که این میطلبد تا در منابع انسانی جابجایی داشته باشیم. در این انتصابات انجام شده از همکاران اجرای نص صریح قانون را در مسئولیت های جدیدشان خواهانم. عملکرد اجرایی شهرداری تعطیل ناپذیر بوده و شهرداری ها همیشه به دور از مسائل سیاسی، در جهت عمرانی و خدماتی ارائه خدمت می کنند. 

بهمنی افزود: خدا ناظر و شاهد اعمال  و کارهای ما می باشد، باید تمام امکانات را عادلانه در تمام محلات شهر توزیع کنید. اطلاع رسانی را بهتر و قویتر نمایید. مسئولیت و سمت ها ماندنی نیست ولی چه شایسته که نام نیک از ما برتاریخ این شهر و شهرداری بماند و اثربخش باشیم چرا که کار برای مردم است.

ایشان در ادامه از تلاش و زحمات آقایان کاووسی مدیریت اسبق فرهنگی اجتماعی و ورزشی و همچنین مدیریت اسبق آرامستانهای ملارد ، آبچوری رئیس اسبق واحد کنترل نظارت و تخلفات شهری، داوود میرزایی رئیس اسبق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مهدی عسگریان سرپرست اسبق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اهدای لوح تقدیر و تشکر بعمل آوردند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید