جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر ملارد

                   برخیز که فجر انقلاب است امروز                                                       بیگانه صفت خانه خراب است امروز

                  هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد                                                    از لطف خدا نقش بر آب است امروز

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر ملارد بار دیگر با حضور پر شور خود گردهم آمدند تا با مشتهای گره کرده خود بر دهان یاوه گویان ایران اسلامی و و پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به بیگانگان و دشمنان و سست‌عهدان بزنند و به آنها بفهمانند که در هر شرایطی آماده مقابله با آنها هستند.

بنا به فرمایش حضرت امام خامنه ای مدضله العالی که می فرماید شما عملاً زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدید و پایبندی به آرمانهای امام راحل را با شعارهای خود و با حضور گرم خود، با صدای بلند فریاد کردید. نهیب ملت ایران دشمن را به عقب میراند و عزم راسخ او معادلات غلط آنان را به هم میریزد. مسئولان کشور قدر این پدیده‌ی بی‌نظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمانهای انقلاب دفاع کنند.باید با روی کار بودن، تلاش و با مشت های خود بر دهان این شیطان صفتان و اهریمن شکنان بکوبیم. 

هر ساله مردم انقلابی ملارد برای دفاع از ناموس و صیانت خود در هر شرایط سخت و دشواری درپی حماسه راهپیمایی 22 بهمن، این روز را با شعارها و تجمعات جشن می‌گیرند.

این مراسم بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا بصورت خودرویی از ساعت 10 صبح روز جمعه  بیست و دوم بهمن ماه  در شهر ملارد آغاز گردید .مسئولین شهر حجت الاسلام خوبانی امام جمعه شهر ملارد ،فرماندار شهرستان ملارد معاونین و مدیران شهرداری ملارد ،ریاست شورای اسلامی و فرماندهان سپاه ناحیه ملارد و نیروی انتظامی و دیگر مسئولین حضور داشتند . ابن مراسم مقابل دفتر امام جمعه شهر ملارد واقع در بلوار الغدیر با تلاوت آاتی چند از کلام اله مجید و سخنرانی امام جمعه شهر ملارد آغاز گردید و گروه سرود اسوه و گروه سرود دانش اموزی با خواندن سرودهای انقلابی گرما بخش این مراسم بود و حاضرین با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و کودکان با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران  این روز را گرامی داشتند. تلاوت بیانیه 22 بهمن و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل پایان بخش این مراسم بود و بعد هم مانور خودرویی بسیجیان ،سپاه و خودروهای آتش نشانی ،امدا و نجات ،هلال احمر و دیگر مردم همیشه در صحنه با خودروهای خود که مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران بود به سمت مصلی نماز جمعه حرکت کردند تا با حضور پر شور خود در برگزاری نماز جمعه و تشکیل این صفوف بهم پیوسته که مشتی محکم بر دهان یاوه گویان انقلاب اسلامی ایران می باشد بار دیگر ثابت کنند که مردم ولایتمدار ملارد همیشه در صحنه می باشند.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید