به مناسبت هفته معلم صورت گرفت؛

مدیریت شهری ملارد در دیداری که صبح امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه به مناسبت پاسداشت هفته معلم با ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان ملارد داشتند ضمن تبریک هفته معلم ، از زحمات و تلاش های تمامی معلمان و جامعه فرهنگی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ در این دیدار مهندس بهمنی شهردار ملارد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، اظهار کرد: روز معلم فرصتی است مغتنم تا از فداکاری ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه  تجلیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه حرفه معلمان در تداوم سیره پیامبران است، تصریح کرد: کوشش و اهتمام معلمان در مدارس به یقین موجب اعتلای تعلیم و تربیت و تعالی آینده سازان جامعه است که نهایتا به داشتن جامعه سالم، ایمن، هوشمند و پویا منجر خواهد شد.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تعامل و همکاری بین مجموعه شهرداری ملارد و آموزش و پروش این شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزش شهروندی و... مطلوب و رضایت بخش است و ابراز امیدواری کرد این تعامل در سال جاری بیش از پیش افزایش یابد.

وی در پایان این دیدار با تأکید بر ظرفیت ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی، بر لزوم استفاده بیشتر از این بستر تأکید و خاطرنشان کرد: به خاطر جایگاه و منزلت والای آموزش و پرورش، شهرداری با حمایت شورای محترم اسلامی شهردر جهت رشد و ارتقا و تعالی بیشتر این مجموعه در حد توان اعلام آمادگی و همکاری می کند.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید