اولین نشست سال جدید

صبح امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه اولین جلسه هم اندیشی شورای مدیران شهرداری ملارد، به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و با حضور معاونین، مدیران واحدها، و مدیران عامل سازمانها در محل سالن جلسات شهرداری ملارد، تشکیل شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ اولین جلسه شورای مدیران شهرداری ملارد به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری و با حضور معاونین، مدیران مناطق، مدیران عامل سازمانهای تابعه و مدیران واحدها و با هدف بررسی برنامه ها و اقدامات پیشنهادی حوزه های مختلف در سال جاری و بحث و تبادل نظر در خصوص کیمیت و کیفیت این طرح ها و ارائه راهکارهای مناسب در راستای تحقق اهداف عالیه شهرداری برگزار شد.

نسائی با اشاره به وسعت و گستردگی بدنه مجموعه شهرداری ملارد، عنوان کرد:  مناطق 1 و2 شهرداری که در راس پیکان خدمات رسانی و ارتباط با شهروندان هستند، الگویی برای کل مجموعه به شمار می آیند و از این روی انتظار می رود شهرداران این مناطق در حوزه های مختلف پویاتر و هوشمندانه تر عمل کنند و مواردی که احساس می‌کنند ترمز شهرداری شده را احصا و رصد کرده تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: حوزه های مختلف شهرداری نیز جای بررسی و اقدامات و تصمیمات جهادی دارد و با اصلاح فرآیندها قاعدتا سرعت امور بالا خواهد رفت و رضایت و رفاه حال شهروندان تامین خواهد شد.

عمده ترین مسائل مورد بحث در این جلسه هم اندیشی، در خصوص ساماندهی امورات در حوزه های مختلف؛ شهرسازی، اداری مالی، منابع انسانی، فرهنگی-آموزشی، خدماتی، عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل بار و مسافر، ساماندهی مشاغل، فن آوری اطلاعات، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت سرمایه گذاری، حراست، رفاهیات و تعاونی های پرسنل شهرداری و... بود که پس از تبادل نظر، راهکارهای مناسب و پیشنهادات سازنده مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در انتهای جلسه به جهت خدمات رسانی مطلوب تر و قابل لمس تر در حوزه های مختلف شهرداری و رفع ایرادات و نواقص و تقویت داشته ها و پتانسیل های موجود، تصمیماتی اتخاذ گردید.   

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید