گامی دیکر در آبادانی شهر ملارد

محمد بهمنی شهردار ملارد از اجرای طرح شناسنامه دار نمودن درختان در شهرستان ملارد خبر داد و اولین گام در جهت عملیاتی شدن این طرح را در روستای لم آباد اعلام نمود .

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد طرح تهیه و تدوین شناسنامه درختان در لم آباد آغاز شد بهمنی شهردار ملارد در این خصوص گفت: درختان چندین ساله به عنوان سرمایه‌های یک شهر محسوب می‌شوند و اگر در عزمی همگانی و جدی اقدام به حفظ و نگهداری آن ننماییم قطعاً در آینده با مشکلات فراوانی در حوزه فضای سبز و تخریب باغات روبرو خواهیم بود.

شهردار ملارد در تکمیل سخنان خود افزود: در این پروژه شناسنامه جامعی از درختان مناطق پیش بینی شده تهیه می‌گردد تا ضمن دستیابی به جامعه آماری صحیح و دقیق درختان و با استفاده از چیپ‌های RFID به منظور پایش و حفظ و نگهداری بهتر درختان منطقه لم آباد و دیگر مناطق اقدام گردد.

محمد بهمنی در ادامه افزود: طرح شناسنامه‌دار کردن درختان مناطق مختلف شهر ملارد به ویژه لم آباد می‌تواند کمک شایانی به جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز و همچنین سوء استفاده متخلفان نماید لذا تنظیم و تدوین طرح‌های راهبردی برای مراقبت از این سرمایه‌های مهم زنده در سطح شهر بسیار اثرگذار خواهد بود.

شهردار ملارد افزود: این طرح هم اکنون مراحل عملیاتی خود را می‌گذراند و قطعاً تمام همت خود را برای اجرای دقیق و صحیح آن با نظارت و پیگیری مستمر به کار خواهیم گرفت چرا که معتقدیم شهر ملارد را باید برای آیندگان در همه حوزه‌ها بویژه فضای سبز عمومی حفظ نمود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید