ملارد شهری زیبا و سرسبز؛

مهندس مهدی عسگریان خبر داد: توسعه و بهبود عرصه های فضای سبز، با هدف تلطیف فضای شهری و حفظ آن، از سوی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ملارد در دست انجام قرار دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد مهندس مهدی عسگریان خبر داد: توسعه و بهبود عرصه های فضای سبز، با هدف تلطیف فضای شهری و حفظ آن، از سوی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ملارد در دست انجام قرار دارد.
عسگریان مدیریت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ملارد با اشاره به خبر فوق، اظهار کرد: به دستور مهندس بهمنی شهردار ملارد، واحد فضای سبز معاونت خدمات شهری مجموعه اقدامات گسترده ای را جهت حفظ، نگهداری و توسعه سیمای شهری و فضای سبز در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه گفت: در همین راستا طرح های همچون جمع آوری علف های هرز، نظافت و چمن زنی بلوارها و بوستان ها، کاشت درخت و درختچه، تسطیح و ریگلاژ خاک، تنظیف، پاکسازی و خاک برداری بلوارها، جمع آوری نخاله ها، آبیاری گسترده عرصه های فضای سبز، ساماندهی و رفع نواقص بوستان ها، سم پاشی درختان، چمن زنی هرس کردن و زدن چسب آن و فرم دهی درختان و ...در مناطق تحت مدیریت شهرداری با جدیت توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبزشهرداری به طور روزانه و مستمر به اجرا می رسد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید