با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی؛

مسئولین شهر ملارد پنجشنبه این هفته نیز طرح دیدار و تجلیل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز شهررا اجرایی کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ صبح امروز پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه 1401 در ادامه اجرای طرح هفتگی دیدار، تجلیل و تقدیر از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز شهر، جابر کریمی فرماندار ملارد به همراه حجت الاسلام خوبانی امام جمعه، مولایی ریاست شورای اسلامی شهر و محمد بهمنی شهردار ملارد از خانواده های معظم شهیدعظیم الشان یوسف عبدالهی، جانباز سرافراز غلامرضا علیپور اصغریان و رزمنده فداکار خسرو فرهادی دیدار و سرکشی نمودند.

محمد بهمنی در این دیدار، ضمن تجلیل و تقدیراز فداکاری خانواده های معظم این عزیزان اظهار داشت: یقینا دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و دلجویی از این قشر فداکار و ولایی، روحیه خدمت رسانی مسئولان را دوچندان می‌کند.

بهمنی در ادامه با بیان اینکه به یقین رشادت و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها بوده که امروز ما در آسایش و امنیت کامل زندگی می‌کنیم، افزود: وظیفه همه ما این است که به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جانفشانی‌های عزیزانشان، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت گام برداریم.

شایان ذکر است مسئولین شهر در پایان این دیدار، ضمن تاکید بر لزوم تسریع در پیگیری و حل و فصل مسائل و مطالبات مطروحه این عزیزان، با اهدای لوح و هدیه از آنان تجلیل بعمل آوردند.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید