دهمین طرح هر ماه یک محله یک مسجد برگزار شد.

شهردار ملارد در ادامه ديدار هاي مردمي خود با شهروندان در طرح هر ماه یک محله یک مسجد به همراه رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر به ديدار نمازگزاران مسجد حضرت مهدی (عج) سرآسیاب رفت..

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی شهردار ملارد در این دیدار مردمی عنوان کرد: مجموعه مديريت شهري ملارد با تمام قوا و ظرفيت هاي خود سعي در ارائه خدمات شهری بهینه و شايسته به شهروندان دارد و در این راستا با برنامه ریزی مدون و اولویت بندی نیازها به رغم مشکلات و محدودیت های مالی اقدامات مطلوبی صورت گرفته و اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف رقم خورده است.
محمد بهمنی در ادامه این دیدار بی واسطه و صمیمی با نمازگزاران مسجد حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه منابع درآمدی شهرداری ملارد بسیار محدود و تنها از وصول عوارض محلی و صدور پروانه تامین می شود و ارزش افزوده نیز قطع شده تصریح کرد: با این وجود خوشبختانه خدماتی که مدیریت شهری از سال گذشته تاکنون در حوزه های مختلف ارائه می دهد رشد صعودی داشته و هیچ یک از موانع و چالش های مالی موجود نتوانسته خللی در پیشرفت و توسعه عمرانی ملارد بوجود آورد.
وی عنوان کرد: از نیمه دوم سال 1400 اجرای پروژه های عمرانی بزرگی همچون ساختمان آتش نشانی بلوار الغدیر، ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری در بلوار شهیدان شوریابی، پارکینگ طبقاتی خیابان امام (ره)، آسفالت و کفپوش و جدولگذاری معابر با اعتبار پیش بینی شده آغاز و تاکنون نیز پرقدرت و با شتاب در دست اقدام است و در حیطه خدمات شهری نیز 500 باکس زباله مکانیزه جهت حفظ و ارتقای بهداشت عمومی شهر خریداری شده است.
بهمنی همچنین خاطرنشان کرد: بودجه سال جاری به میزان 875 میلیارد تومان تعریف شده که به نسبت سال قبل رشد چشمگیر دوبرابری داشته است و امید است با تحقق آن خدمات بهتر و ارزنده تری به شهروندان در نقاط مختلف شهر ارائه شود.
شهردار ملارد در ادامه با اشاره به اینکه این مسجد دهمین مسجد از 13 مسجد هدف می باشد که مقرر شده از منبع اعتباری که شورای اسلامی شهر برای مساجد کم برخوردار شهر به تصویب رسانده برای آن هزینه گردد اظهار داشت: در مباحث فرهنگی، عمرانی، امنیتی، تغییر نام کوچه و دیگر درخواست ها و مطالبات مردمی در حیطه اختیارات و بضاعت خود از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم شد.
سکاندار شهرداری ملارد در پایان از مومنین و نمازگزاران و هئیت امنا و بسیج مسجد میزبان (حضرت مهدی (عج) ) خواست با معرفي موانع و مشكلات موجود، شهرداري را در حل معضلات و كاستي ها ياري نمایند.
شایان ذکر است نمازگزاران در پایان این دیدار درخواستهای خود را مکتوب به مدیریت شهری تحویل دادند..


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید