به همت معاونت خدمات شهری و زیست محیطی

محسنی معاون خدمات شهری شهرداری ملارد از راه اندازی گشت انضباط شهری در سطح شهر ملارد به منظور ساماندهی مشاغل و صنایع خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد در راستای ساماندهی مشاغل و صنایع ، گشت انضباط شهری راه اندازی گردید.

معاون خدمات شهری شهرداری ملارد گفت: امید است با ورود این طرح شاهد ارتقاء شاخص های کیفی ارائه خدمات و تحقق هر چه بیشتر و بهتر حقوق شهروندان باشیم‌

محسنی اظهار داشت: در همین راستا اقدامات انجام شده توسط گشت انضباطی معاونت خدمات شهری در آبان ماه ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ دستگاه نیسان ،خاور ،کامیون و وانت حمل و تخلیه غیر مجاز نخاله ساختمانی توقیف شد.
همچنین از توقیف ۱۲ دستگاه نیسان و وانت حمل و جمع آوری ضایعات غیر مجاز و از ۲۰ دستگاه موتور سه چرخ و بیش از ۲۵ دستگاه گاری جمع آوری ضایعات غیر مجاز در سطح شهر ملارد ( منطقه غرب سرآسیاب و مارلیک ) خبر داد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انجام کلیه این اقدامات ملزم به همکاری شهروندان است، افزود: اخذ تعهدنامه کتبی به منظور عدم جمع آوری غیر مجاز ضایعات و عدم تخلیه غیر مجاز نخاله ساختمانی نیز صورت گرفته است‌.
معاون خدمات شهری شهرداری ملارد بیان داشت: در همین راستا، جریمه های قانونی و تعیین شده توسط واحد درآمد شهرداری و اجرای آن توسط گشت انضباطی معاونت خدمات شهری در خصوص ضایعات غیر مجاز و تخلیه غیر مجاز نخاله ساختمانی اعمال شده است.

محسنی در ادامه افزود: پلمپ بیش از ۱۰ مرکز جمع آوری غیر مجاز ضایعات در سطح شهر با همکاری واحد‌های انتظامی و اجراییات شهرداری با نظارت و اجرای گشت انضباطی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این موضوع که باید دام سالم و بهداشتی به شهروندان عرضه شود، اظهار داشت: از زمان راه اندازی این گشت اخطار کتبی و اخذ تعهدنامه کتبی به ۴ مراکز دام زنده ارسال شده است.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید