پیام تبریک مدیریت شهری ملارد

محمد بهمنی شهردار ملارد و حسن ملایی ریاست شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی ولادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری ملارد ،پنجم جمادی الاول مصادف با ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) می باشد که به عنوان روز پرستار نیز نامگذاری گردیده است . در همین راستا مدیریت شهری ملارد طی پیامی این مناسبت را تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است .

متن پیام :

بسم الله الرحمن الرحیم

(ما همه رهین محبت و خدمات پرستاران هستیم )                 مقام معظم رهبری

سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) بعنوان روزپرستار ،ادای احترام به پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران ، و تلاش شان ،وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است . شغل شریف و پر زحمت پرستاری ،تفسیر بی نهایت فداکاری ،صبوری و نوع دوستی است که با رأفت و شکیبایی خویش از درد بیماران کاسته و مرهم مهربانی را بر زخم هایشان میزنند. تلفيق زيبای محبت، همكاری، مهر و همراهی نمادهای برجسته مردان و زنانی است كه با جامه سپيد بر بالين بيماران و برای التيام درد همنوعان خود همت می گمارند و لحظات سخت و پر تنش كار را صبورانه تحمل می كنند.

پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلكه هنری است متعالی كه در آن هنرمند آلام بيمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بيمار را التيام می بخشد.

اینجانبان ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت که در راستای حمایت از سیاست های دولت سیزدهم نقش برجسته داشته اند، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر ابراز نموده، به ویژه توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش شهر ملارد را ازدرگاه خداوند متعال مسالت داریم.

                                                      محمد بهمنی – شهردار ملارد

                                      حسن ملایی  - ریاست شورای اسلامی شهر ملارد

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید