به مناسبت هفته دولت

مهندس محمد بهمنی -شهردار ملارد- آغاز هفته دولت، هفته پاسداشت مقام بزرگمردانی که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده‌اند، را تبریک گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد محمد بهمنی شهردار ملارد به مناسبت هفته دولت پیامی به شرح ذیل صادر نمودند .

متن پیام

آغاز هفته دولت، هفته پاسداشت مقام بزرگمردانی که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده‌اند، را تبریک گفت.

هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیون ها تن از مردم خود را همراه دارد، هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه‌ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تاکنون نیز ادامه دارد.
هفته دولت، فرصتی است تا لَختی تأمل کنیم و به آنچه درگذر شتاب زده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم.باید رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمت‌های نادیدنی دولتمردان خدمت‌گزار و صاحب منصبان دردآشنا را سپاس گوییم و به همه تلاشگران نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید، بگوییم.این هفته مبارک بر تمام دولتمردانی که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.

محمد بهمنی -شهردار ملارد

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید