پیام تبریک شهردار ملارد به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

💢 محمد بهمنی شهردار ملارد همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری پیام تبریکی را صادر نمود.

متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

مقام معظم رهبری: احترام استاد احترام به علم است.
🔹️جامعه امروز، علم ، فناوری و پیشرفت‌های شگرف بشریت مدیون زحمات معلمین و اساتیدی است که در طول زمان انسان‌های فرهیخته ای همچون ابوعلی سیناها ، خوارزمی‌ها ، ابوریحان‌ها، امیرکبیرها، سلیمانی‌ها ، تهرانی مقدم‌ها و مطهری‌ها را تعلیم داده‌اند تا جامعه بشریت در سایه‌سار پرورش نخبگانی همواره در آسایش و آرامش بیشتر زندگی کند.

🔹️به قطع یقین آثار بسیار مثبت فرهنگ و علم و تربیت در جامعه در تمدن ایران عزیز جای دارد و بیانگر این موضوع است که معلمان، مربیان پرورش دهنده نسل‌های باهوش‌تر فرهیخته‌تر از گذشته هستند.
نسلی که برای ایرانی با اقتدار و پرافتخار امروز در جنگ ترکیبی دشمن با صلابت حرکت می‌کند و با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی فراخ‌تر از گذشته به سمت پیشرفت و ترقی گام برمی‌دارد.

🔹️ استاد شهید مرتضی مطهری الگویی کامل از معلمی انسان ساز و فرزانه بود که مقام و نقش معلم در اقدامات و تعلیمات او به معنای کامل جای گرفته است؛ لذا همواره باید شکرگزار و سپاسگزار نعمت معلمان باشیم که آنها با صبر و شکیبایی و حوصله انسان‌هایی را آموزش دادند که برای همنوعان خود همیشه منشا خیر هستند.

🔹️ اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را بر تمامی اساتید ، معلمین و مربیان دلسوز جامعه به ویژه شهر ملارد تبریک عرض نمایم و آرزو می‌کنم همواره این گوهران ارزشمند جامعه در سلامت و موفقیت و بهروزی به سر ببرند و ما از علم و تجربه آنها همیشه بهره‌مند شویم.
محمد بهمنی
شهردار ملارد

🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

•┈••❀🍃🌸🍃❀••┈•
🔻 اتاق خبر (پایگاه خبری شهرداری ملارد) را در پیام رسان ایتا دنبال کنید:

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید