به مناسبت 13 ابان روز دانش آموز

مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه (روز دانش آموز) در پیامی این روز مبارک را به همه ی دانش آموزان عزیز تبریک گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد سیزدهم آبان ماه سال 1357 روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی  است . در همین راستا مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد ضمن گرامیداشت این روز طی پیامی این روز مبارک را به همه ی دانش آموزان عزیز تبریک گفتند.

متن پیام

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است.
روز دانش آموز، فرصتی برای تجدید عهد با قلم، کتاب و دین و دانش است. دانش آموزی که قدر گوهر خویش رابشناسد و ارزش زندگی و زمان را بداند، مجاهدی است که در سنگر دانش به ستیز با جهل، تاریکی و بی مسؤولیتی می پردازد.
دانش آموزان ایران اسلامی همواره تشنه ی علم و دانش اند. آنان با رفتار شایسته و سازنده ی خویش، الگوی راستین دانش آموزان دیگر کشورهای اسلامی هستند. اینک، تمام امید دنیای اسلام به دانش آموزان ایران اسلامی است. جان های پاکی که در برهه ی بازسازی معنوی با سلوک روحانی خویش، دعا و عبادت و اطاعت را از محدوده ی زندگی خصوصی به در آورده و به محیط علم و زندگی خویش؛ یعنی مدرسه کشانده اند. همان ها که دانش بی دین و تمدن بی اخلاق و رفاه بی معنویت را درست نمی دانند.
اینجانب فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان سخت کوش میهن اسلامی بویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز شهر ملارد تبریک می گویم و برای تک تک این عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

 محمد بهمنی - شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید