اسم قشنگ فاطمه یک اسم اعظم است.

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، شهردار و ریاست شورای اسلامی شهرملارد طی پیامی  سوگورای شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر صدیقه کبری دخت پیامبر(ص) را به عموم شیعیان خصوصا شهروندان شریف و داغدار ملارد تسلیت و تعزیت عرض نمودند.

متن پیام:تعزیت نامه

در مَجد وشرف یکه و تنها هستی                                 در فخر تو بس ، اُمّ ابیها هستی

مریم که مقدس شده؛یک عیسی داشت                          تو مادر یازده مسیحا هستی . . .

افسوس از سوره کوثر که در آن خانه گِلین، همسایه اهالی غفلت و سنگدلی شد! آه از زمزمه ‏های شرحه شرحه بتول که در نیمه‏ شبِ سجاده و تسبیح، ارکان عرش را به لرزه می ‏افکند! آه از ریحانه رسول خدا صلی‏ الله‏ علیه ‏و‏ آله که در مشام حسادتِ زمین، به هدر می‏رفت و چشمانِ حقیقت‏ ستیز زمانه، رخساره طهارتش را طاقت نداشت. فاطمه علیها السلام در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد، فاطمه علیهاالسلام، صبر لایزال نبوی بود که در هیأت عفتی سر به فلک و چادر به سر می‏کشید و در کوچه‏ های مدینه، در تمام رهگذرهای هستی، حضور خدا را به کائنات، یادآور می‏شد.فاطمه جان نخستین ستاره ای بودی که در عرش به خورشید نبوت رسیدی.. ستاره ای نیلی به رنگ جراحت آسمان و زخم زمان.

 

ای ام ابیها! ای مهربان ترین مادر، حبیبه حق و شفیعه ی حشر، پدر و مادرم فدای دست های مهربانت باد. تو محور آسمان ایثاری و اولین علت خلقت. ای مادر رسالت و همتای ولایت؛ حمایت از ولایت، سرلوحه خصایل آسمانی ات بود.

شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س)  ،ام ابیها،اسوه صداقت و وفا،سنگ صبور ابوتراب و مادر دوازده امام معصوم،  را به تمام مسلمین جهان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

فخرالدین آئینه وند ریاست شورای اسلامی شهر ملارد و محمد صادق کولیوند شهردار ملارد

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید