محمد صادق کولیوند شهردار ملارد و آئینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد طی پیامی روز وکیل را به همه وکلای حق و عدالت تبریک گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، رئیس شورای اسلامی و شهردار ملارد به مناسبت هفتم اسفند ماه که مصادف است با روز وکیل پیامی به شرح ذیل صادر نمودند.


بسمه تعالی


انسانهای مسئولیت پذیر نیازی به نظارت قانون ندارند در حالی که متخلفین در پی راهی برای تخطی از قانون هستند. اما مادام که وجدان‌های بیدار شرافت خود را در راه احقاق حق، وثیقه سوگندشان می‌سازند، عدالت هیچگاه از نفس نخواهد افتاد و مادام که با گام‌های خستگی‌ناپذیر و استوار راه حق می‌پیمایند، حق ماندنی و جاودان است. تلاش شما در برقراری عدالت برای انسان‌های بی‌گناه بسیار ارزشمند، زندگی ساز و ماندگاراست. امید که وجدان بیدارتان همواره و همیشه راهنمای شما در راستای برقراری عدالت باشد.
هفتم اسفند، جشن استقلال کانون‌های وکلای دادگستری ایران، دستاورد کوشش نزدیک به شش دهه وکلای آزاده و روز وکیل مدافع را به تمامی آزاداندیشان راه حق و حقیقت شادباش و تبریک عرض نموده توفیقات این عزیزان در راه دفاع از حقوق حقه ی حقیقت جویان را از درگاه باری تعالی خواهانیم
روز وکیل بر شما مبارک.

فخرالدین آیینه وند ریاست شورای اسلامی شهر ملارد
محمد صادق کولیوند شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید