شهردار ملارد با اشاره به نقش مهم مانیتورینگ و نظارت معابر شهری به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت هوشمند شهری، از انجام اقدامات مربوطه برای اجرای فاز اول پایش تصویری شهر ملارد توسط شهرداری ملارد خبر داد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد، کولیوند در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان، تصمیم گیری‌های صحیح، علمی و کارشناسی و اجرای به موقع برنامه‌ها و سیاست‌ها یکی از ضروریات حوزه ترافیک می‌باشد و در این حوزه اهدافی نظیر ارتقای سطح فرهنگ ترافیک، افزایش ضریب ایمنی معابر سطح شهر، کاهش بار ترافیکی و... دنبال می شود.

وی افزود: مانیتورینگ و نظارت معابر شهری علاوه بر ایجاد نظم و امنیت عمومی، یکی از ابزارهای مدیریت هوشمند ترافیک شهری است که امروزه در شهرها از آن استفاده می‌شود.

شهردار ملارد بیان داشت: دوربین‌های ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی نقش موثری در هدایت، ساماندهی و نظارت پذیری ترافیک سطح شهر دارند و وجود آنها می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده در تسهیل تردد و عبور و مرور نقش بسزایی داشته باشد.

کولیوند گفت: شهرداری ملارد پس از انجام مطالعات و بررسی‌های لازم نسبت به اجرای فاز اول پایش تصویری شهر ملارد در سال جاری اقدام کرده است که هم‌اکنون در مرحله نصب فیبر نوری قرار داشته و به زودی با نصب سازه‌ها و دوربین‌ها عملیاتی خواهد داشت.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید