به همت سازمان سیما و منظر شهری شهرداری ملارد

سرپرست سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری ملارد از اجرای طرح زیباسازی دیوارها و نقاط پیش بینی شده سطح شهر با استفاده از نقاشی‌های متفاوت و منحصر به فرد در مناطق و نواحی این شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امو ر بین الملل شهرداری ملارد سرپرست سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری ملارد از اجرای طرح زیباسازی دیوارها و نقاط پیش بینی شده سطح شهر با استفاده از نقاشی‌های متفاوت و منحصر به فرد در مناطق و نواحی این شهر خبر داد.
مهدی عسگریان در این خصوص گفت : با عنایت به تاکیدات شهردار محترم ملارد و معاونت خدمات شهری در اجرای وظایف محوله با لحاظ کردن اهداف ترویج فرهنگ ایران اسلامی و با نگرش به اقلیم منطقه اقدام به اجرای نقاشی‌های مختلف الهام گرفته از طرح‌های اسلیمی ، شهری و پیام محور نمودیم.
 سرپرست سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری ملارد ادامه داد : این طرح در نواحی مختلف سطح شهر با احتساب دیوارها و توزیع عادلانه در جهت نشاط و امیدآفرینی شهروندان در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا مراحل اجرایی پروژه زیباسازی خیابان دانش در سرآسیاب به پایان رسید .
وی یادآور شد: در این طرح دعوت از گروه‌های خلاق و نمونه و همچنین بهره‌گیری از جوانان و متخصصان بومی نیز جزء برنامه‌های اصلی ما بوده است که در کنار آن به نوعی از نظرات مردمی برای اجرای نقاشی‌ها نیز بهره‌مند شده‌ایم .
عسگریان در پایان سخنان خود گفت: انشاالله در نظر داریم پس از بلوار دانش اقدامات زیباسازی خود را در نقاط پیش‌بینی شده بنا به اولویت تعریفی به اجرا درآوریم .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید