شهردار ملارد خبر داد:

به مناسبت ماه مبارک رمضان محمد بهمنی شهردار ملارد از ایمنی مساجد و اماکن مذهبی سطح شهر از آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشانی شهرداری ملارد در شب‌های ماه رمضان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد محمد بهمنی با اشاره به خبر فوق اظهار داشت: ایمنی اماکن مذهبی سطح شهر با هدف تأمین آسایش و آرامش شهروندان در این ماه عزیز و مبارک، توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملارد در حال انجام است.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به استقبال شهروندان از اماکن مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان اندیشیده شده است و علاوه بر بررسی ایمنی اماکن مذهبی از قبیل مساجد، تکایا و حسینیه ها، شارژ رایگان خاموش کننده های سطح شهر و آماده باش کامل نیروها در دستور کار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرار گرفت.
شهردار ملارد در خاتمه یادآور شد: همچنین در آستانه شب های احیا، تيم هاي ثابت و سيار در محل برگزاري آيين معنوي ليالي پرفضيلت قدر استقرار خواهند یافت، بنابراین توصیه می شود شهروندان مومن و روزه دار با رعایت اصول ایمنی با آرامش به اعمال عبادی این شب ها بپردازند و بهره كافی را از لیالی قدر ببرند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید