جلسه شورای معاونین و مدیران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد جلسه شورای معاونین شهرداری ملارد صبح امروز به ریاست مهندس بهمنی شهردار و با حضور کلیه معاونین و مدیران حراست و بازرسی شهرداری، در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد.

شهردار ملارد در این جلسه ضمن خداقوت به معاونین و مدیران شهرداری اظهار کرد: همگی باید با تمام توان و قدرت بیشتری نسبت به سابق در جهت پیشبرد امور و تکمیل پروژه ها اقدام نموده و امور محوله را با جدیت دنبال نمایند.

مهندس بهمنی افزود: شورای اسلامی شهر نماینده مردم در پارلمان محلی و به نوعی قانونگذار محلی و ناظر بر عملکرد شهرداری است لذا باید تعامل و همکاری میان این دو نهاد مردمی بیشتر از سابق در چارچوب قانون صورت گیرد. طبیعتا اختلاف نظر میان شورا و شهرداری قابل حل است و این مهم همت و تلاش مضاعف شما مدیران ، معاونین و پرسنل کوشا را می طلبد.

وی در ادامه تصریح کرد: طی این دو سال که توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم و شریف ملارد را داشته ام، تمام تلاش و توان خود را برای توسعه متوازن زیرساخت ها و بهبود سطح کیفی خدمات و زیست شهری بکار گرفته و در حال حاضر با ایجاد فرصت مجدد برای خدمتگزاری نیز از هیچ کوششی برای خدمت به شهر و شهروندان فروگذار نخواهم کرد.

مهندس بهمنی همچنین در خصوص شرح وظایف حوزه ها تاکید کرد: به معاونین و مدیران شهرداری متذکر می شوم به حواشی نپردازند و به مانند قبل در ارائه خدمات، و وظایف محوله در چارچوب قانون، کوشا باشند.

شهردار ملارد در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرا، عنوان داشت: با استفاده از نیروهای جوان، متخصص ، متعهد و بومی در حوزه های مختلف شهرداری پیشرفت های مطلوبی در سطح شهر صورت گرفته و به یاری خداوند دو پروژه بزرگ شهر در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید و حاصل این تلاش ها مورد تقدیر استاندار محترم و معاون عمرانی استانداری تهران قرار گرفت. همچنین روند احداث سایر پروژه ها نیز با سرعت و کیفیت بالا به پیش می رود و در تلاشیم تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های خانه فرهنگ، فرهنگسرای جامع، گرمخانه، ساختمان پلیس های تخصصی، پارکنگ طبقاتی و شورای حل اختلاف را در آینده ای نزدیک به سرانجام برسانیم .

وی ادامه یادآور شد: شهرملارد به دلیل وسعت، پراکندگی و جمعیت فراوان ، اقدامات و تلاش بیشتری را در مقایسه با شهرهای همجوار خود می طلبد لذا اولویت مجموعه مدیریت شهری در فراهم سازی زیرساخت های این شهر است، چرا که مطالبات مردمی در وهله اول جدول گذاری، کفپوش، آسفالت ، انجام امورات فضای سبز و خدمات شهری می باشد.

مهندس بهمنی در خاتمه با اشاره بر لزوم تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مدیران شهرداری به مردم ، پیگیری مطالبات شهروندی و همچنین همکاری با تمامی ادارات مختلف شهر بر مبنای قانون تاکید نمود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید