به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد،مهندس محمد بهمنی-شهردار ملارد- در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت جانکاه پیامبر مهربانی، شهادت جان‌سوز امام حسن(ع) و امام رضا (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

رحلت پیامبر اکرم (ص) فرا رسیده است، پیامبری که آزادی، عزت، شرافت و بهترین‌ها را برای بشریت به ارمغان آورد و مکتبی را بنا نهاد که هر روز در سراسر جهان بر پیروان آن افزوده می‌شود و معنای واقعی دین اسلام و مفاهیمی که در آن وجود دارد امروز بعد از ۱۴۰۰ سال برای آزادگان جهان روشن‌تر می‌شود.در این ایام تمام دنیای اسلام غرق در ماتم و عزاست و در سوگ رسول خدا(ص) و فرزندانش مجلس عزا به پا کرده‌اند.
روز ۲۸ صفر یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ اسلام است که به گفته‌ روایات، رحلت رسول گرامی اسلام (ص)، بزرگترین مصیبت در جهان محسوب می‌شود لذا با الگو گرفتن از سیره پیامبر(ص) و امام حسن(ع) باید راه این بزرگواران را ادامه داد.
اینجانب رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت کریم آل طاها ،امام حسن مجتبی(ع) و خورشید طوس امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و تمام مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌نمایم. امید که همه ما پیروان راستین و صدیق راه و سیره این عزیزان باشیم.


محمد بهمنی- شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید