جمعه جهادی محله محور در شهر ملارد

تداوم روند خدمت رسانی شهرداری ملارد در طرح جهادی فاطمی

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد: کارکنان حوزه خدماتی شهرداری ملارد در قالب گروههای جهادی در روز شهادت بی بی دو عالم فعاليت خدماتى خود را افزايش دادند .
محمد بهمنی شهردار ملارد با اشاره به لزوم توجه به خدمت رسانی به شهروندان و گسترش فعالیت‌های خدماتی اظهار داشت: یکی از طرح‌های خدمات شهری شهرداری ملارد به‌ منظور جلب رضایت شهروندان، اجرای طرح محله محور و جهادی و زيباسازى نقاط مختلف شهر در روزهای تعطیل است. طرح جهادی و محله محور خدمات رسانی شهرداری ملارد در قالب برنامه اى مدون اجرا می‌شود.
وی افزود: نهضت خدمات رسانی به مردم و برطرف نمودن مشکلات منطقه ای و محله ای با بسیج تیم خدمات رسان و با نگاه جهادی آغاز شده و ادامه دارد . در روز شهادت جضرت فاطمه زهرا (س) دوازدهمین روز تعطیل خدمت‌رسانی به شهروندان شهر ملارد در خیابان های شمشاد ، آمنه ، چناران و کوچه های فرعی و خیابان کاشانی اجرایی گردید که عمده فعالیت در این محلات شامل جمع‌آوری نخاله و زباله، رفت‌ و روب، لایروبی انهار ، باز پیرایی فضای سبز و پاکسازی جداول است.
ایشان در پایان خاطر نشان کردند: این طرح که با هدف خدمات رسانی به شهروندان می باشد در جهت زیباسازی هر چه بیشتر شهر بوده و هر جمعه در هر یک از محله های شهر ملارد ادامه خواهد داشت. شایان ذکر است در طرح جهادی فاطمی کارکنان حوزه معاونت خدمات شهری و سازمان سیما و منظر شهری حضور داشتند .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید