به همت معاونت عمرانی و زیر بنایی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد،محمد بهمنی شهردارملارد با بیان این مطلب که عملیات اصلاح و بهسازی معابراصلی وفرعی سطح شهریکی از دغدغه های اصلی مجموعه مدیریت شهری محسوب می شود از ابتدای امسال در راستای روان سازی تردد وسایل نقلیه، مناسب سازی محیط و سیما و منظر شهری و آرامش و آسایش شهروندان دردستور کار قرارگرفت و بر اساس ضرورت های موجود تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: انجام عملیات کفپوش پیاده روها، ترمیم، اصلاح ،جدولگذاری،تعمیر وتعویض چراغ های روشنایی، اجرای سرعتگیر و اجرای روکش آسفالت معابرسطح شهر ازجمله اقداماتی می باشد که به همت واحد عمرانی وزیربنایی شهرداری ملارد بطور مستمر در حال پیگیری واجرا می باشد.
بهمنی مناسب سازی معابر سطح شهر را یکی از عوامل موثر در زیباسازی و ایمن سازی فضای شهری دانست وگفت:ایجاد معابر مناسب بر اساس استاندارهای لازم می تواند در بالابردن ایمنی،روان سازی تردد و سیمای شهرتاثیربسزایی داشته باشد.
شهردارملارد در پایان خاطرنشان کرد با توجه به اینکه تحقق اهداف شهری نیازمند مشارکت شهروندان است از شهروندان فهیم شهرملارد می خواهیم که همکاری های لازم را در راستای ارائه خدمات بهینه با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید