به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

بهمنی شهردار ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را در پیامی تبریسک و تهنیت گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد محمد بهمنی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را در پیامی تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام :

خداوند با صابران است

روز های ابتدایی شهریور ماه در اوراق تاریخ و تقدیم جمهوری اسلامی ایران ، در دل خود یادگاری از خاطره‌ی رادمردانی پارسا و قدرتمند و دلسوز و مردم دار دارد که همواره در طول عمر پربار خود لحظه‌ای دست از مبارزه نکشیدند و در راه خدمت به مردم، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و پای نهال انقلاب جان دادند تا آرمان‌های بزرگ مردم این سرزمین زنده و پویا مانده و روز به روز به سمت تحقق حرکت کند.

بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقی الهی است که به برخی از بندگان خود آن را عنایت میکند و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است که موهبتی الهی برای ما خادمان مردم است.

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است و بدین معنی است که در هر لحظه مردم در کنار دولت بوده و راهنما و همراه باشند و بدون تردید تلاش برای تحقق آرمان های نظام مقدس را پیگیری کنند و جز به پشتوانه ی این تعامل و همفکری دو سویه تحقق آرمان ها دور از دسترس است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌های مختلف عزم و اراده خود را بر خدمت شایسته به مردم و رفع محرومیت‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌های انباشته شده گذاشته و امروز به پاس همین خدمات ارزنده شاهد بالندگی و رشد بیش از پیش نظام شکوهمند اسلامی به عنوان یکی از کشورهای برجسته منطقه و جهان هستیم.
اینجانب هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد ، تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت همگان در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


بهمنی شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید