شهرداري ملارد درنظر دارد پروژه خرید و اجرای دوربین های کنترل نظارت و پایش تصویری و دوربین های پلاک خوان را از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت های واجد شرایط طبق شرايط مشروحه ذیل واگذار نمايد:

1-دارا بودن صلاحیت لازم و ارائه گواهی مرتبط از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مراجع ذیصلاح مربوطه

2- سپرده شرکت در مناقصه به میزان 750/000/000 ریال که می بایست همراه اسناد مناقصه تحویل گردد

3-برندگان اول و دوم و سوم ، مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتیب ضبط خواهد شد.

4-کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند پس از انتشار آگهی با ارائه معرفي نامه و گواهی صلاحیت معتبرجهت دریافت اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتراز تاريخ98/10/12لغايت 98/10/22 واز ساعت 9 لغايت 12:30 به امور قراردادها شهرداری ملارد مراجعه و تاريخ98/10/12 لغايت 98/1022 لغایت ساعت 13:00 مورخ 98/10/22پیشنهادهای خود را تحویل دبیرخانه شهرداری ملارد نمایند . زمان گشایش پیشنهادها در ساعت 14:30 مورخ 98/10/22 میباشد .

5-هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد .

6-متقاضيان مي بايست جهت دريافت اسناد مناقصه معرفي نامه (بهمراه كارت شناسايي ملي) و اصل فيش واريزي بمبلغ 500/000 ريال به حساب شماره 100790829443بانك شهربنام شهرداري ملارد ، تحويل امور قراردادها نمايند .

7 – محل اجرا شهر ملارد میباشد مدت اجرا 1 ماه سایراطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج گردیده است.شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید