💢 پیام شهردار ملارد به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز و باغیرت به ایران اسلامی

🔹️ محمد بهمنی شهردار ملارد با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورود آزادگان غیور ، با غیرت و سرافراز به میهن اسلامی پیامی را صادر نمود.

🔹️ متن پیام شهردار ملارد به شرح زیر است:
👇👇👇

🔹️به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ملارد ، محمد بهمنی شهردار ملارد با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورود آزادگان غیور ، با غیرت و سرافراز به میهن اسلامی پیامی را صادر نمود.

🔹️ متن پیام شهردار ملارد به شرح زیر است:
وَتُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنْفُسِكُمْ

آزادگان بدون تردید ستاره‌هایی هستند در آسمان ایثار، مقاومت و فداکاری که مرارت‌ها و رنج‌های بسیاری را زیر شکنجه دشمن بعثی و خناثان تحمل کردند و از راه آزادی و حرّیت دست نکشیدند .
اینان به مصداق آیه شریف ١٠ سوره صف کسانی هستند که در راه خدا بهترین سرمایه خود را که جانشان بود در طبقه اخلاص گذاشتند و خداوند نیز حامی و رهنمای آنها بود .
امروز کشورمان به این ستارگان بی‌بدیل و مرواریدهای گرانبها می‌بالد که در سخت‌ترین شرایط اسارت حضرت زینب(س) و امام زین العابدین (ع) را الگو و اسوه خود قرار دادند تا مبادا یک وجب از خاک میهن به دست نااهلان و دشمنان بعثی بیفتد؛ اما امروز تنها یادگاری و توشه این عزیزان خاطراتی است که به واسطه این دلاوری‌ها و از خود گذشتگی‌ها برای ما بر جای مانده است ما نیز باید ضمن تاسی از این خاطرات در جهت حفظ یاد خاطره این عزیزان و انتقال پیام این تجربیات به نسل آینده به بهترین شکل گام برداریم.

اینجانب فرارسیدن بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز و غیرت مندان فداکار را به همه آزادگان و شهروندان شریف شهر ملارد تبریک عرض می‌نماییم و امیدواریم بتوانیم در مسیر راه این عزیزان حرکت نماییم.
محمد بهمنی
شهردار ملارد

🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

•┈••❀🍃🌸🍃❀••┈•
🔻 اتاق خبر (پایگاه خبری شهرداری ملارد) را در پیام رسان ایتا دنبال کنید:

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید