تجلیل از بهمنی بعنوان بسیجی نمونه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد سرهنگ بهرامی معاون اداری پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد با حضور در دفتر بهمنی شهردار ملارد ضمن دیدار با وی از ایشان بعنوان بسیجی نمونه قدردانی نمود.

در این دیدار که محمود برات مسئول بسیج ادارات شهرستان ملارد، حسینی مسئول مالی و ذی حسابی سپاه ناحیه ملارد و نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملارد حضور داشتند  بهرامی معاون اداری پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری گفت: برنامه های مطلوبی از سوی شهرداری ملارد در سطح شهر در هفته بسیج برگزار گردیده که کیفیت بسیار مناسبی داشته است، وی ادامه داد: ما هم به نوبه خودمان از زحمات شما ممنونیم، از شخص شما تا اعضای محترم شورا تا کارگری که در شهر در حال خدمات رسانی است، ما سپاسگذار زحماتشان هستیم و امیدواریم که بتوانیم این تعامل را سازنده تر پیش ببریم و ماه عسل کارمان رضایت مردم باشد. وی افزود در اولین جلسه شورا نیز اشاره نموده ام که باید نیاز سنجی کنیم، نیاز های مردمی را سطح بندی کنیم و برنامه داشته باشیم زیرا محسوس بودن رسیدگی حتی در سطح نیازهای ابتدایی شهر باعث خواهد شد مردم تغییرات ایجاد شده در مدیریت شهر را حس نمایند.جانشین سپاه ناحیه ملارد ادامه داد: هرجا که شما احساس کردید  در شهر به کمک مجموعه بسیج و سپاه نیاز دارید چه در تصمیم گیریها، چه در خدمات و همچنین در کارهای فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد آماده همکاری همه جانبه است.

در ادامه این دیدار بهمنی شهردار ملارد گفت: به جرات میتوان گفت بیش از نود درصد کارکنان شهرداری ملارد بسیجی هستند و هر کجا که برنامه ای مربوط به بسیج بوده و بنده حضور داشته ام میبینم که کارکنان شهرداری نیز در آنجا فعالیت دارند، در حوزه های مختلف از مدافع حرم تا مسایل فرهنگی و خدماتی و این حضور باعث افتخار بنده است که در چنین مجموعه‌ای هستم. شهر ملارد، شهر شهدا و شهر بسیجی است و خدا به بنده عنایت کرده است که در این مدت به مردم خوب ملارد خدمت کنم، خدمت به مردمی که از این جنس هستند و خیلی هم این توفیق زود گذر است و هرقدر کار بکنیم باز هم کم است. بهمنی افزود: در دوماهی که در خدمت مردم هستیم سعی کرده ایم که کم نگذاریم و بعنوان یک بسیجی در خدمت مردم باشیم. شهردار ملارد ادامه داد ما خودمان را از شما میدانیم و انتظار داریم شما به ما کمک نمایید و البته همیشه این کمک ها بوده، خصوصا در بحران های بزرگ مثل سیل و زلزله که بسیج در خط مقدم است و میتوان گفت  مردم هستند که در واقع دارند کشور را اداره میکنند.

در پایان این دیدار  نیز بهمنی شهردار ملارد بعنوان بسیجی نمونه بسیج ادارات شهرستان ملارد معرفی و به رسم یادبود با اهدا لوح سپاس از ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد از ایشان قدردانی گردید.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید