ملاقات مردمی

همزمان با سپری شدن چهارمین هفته از سال جاری سومین جلسه دیدار مردمی محمد بهمنی شهردار ملارد در راستای رفع مطالبات شهروندان شریف برگزار گردید .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد همزمان با سپری شدن چهارمین هفته از سال جاری سومین جلسه دیدار مردمی محمد بهمنی شهردار ملارد در راستای رفع مطالبات شهروندان شریف برگزار گردید .

شهردار ملارد در دیدار چهره به چهره با مردم ضمن استماع کامل درخواست‌های مطرح شده نسبت به صدور دستورات لازم در خصوص رفع موارد یاد شده به واحدها و معاونت های ذیربط اقدام نمود .

محمد بهمنی در این جلسه که طبق برنامه ریزی تعیین شده سه شنبه های هر هفته ساعت٩ تا ١٣ انجام می گیرد ، به مطالباتی در حوزه شهرسازی ، درخواست‌های ترمیم‌کننده آسیب‌های اجتماعی برآمده از فقر در خصوص ماده ١٧ ، فضای سبز ،پارک‌های و بوستانها ، ساخت و ساز ، بهبود وضعیت آسفالت معابر و افزایش امکانات فرهنگی ورزشی و زیباسازی سطح شهر پاسخگویی نمود.
شهردار ملارد در حاشیه این جلسه گفت : امسال برنامه مدونی در رابطه با دیدارهای مردمی تبیین و برنامه ریزی شده تا نگرش متفاوتی در رابطه با برآینده درخواستهای مردمی از مشکلات شهری مطرح شده احصا گردد تا با این هدف بتوانیم نواقص موجود را با سرعت بیشتر و بهتر از گذشته مرتفع نماییم.
شهردار ملارد یادآور شد: در برگزاری جلسات دیدار چهره به چهره مردمی تلاش داریم تا با حساسیت و دقت نظر بسیار نسبت به نیاز ها و درخواست‌های قانونی شهروندان شریف ملارد اقدام نماییم و قطعا در سال جاری نیز در جهت برگزاری منظم آن بیش از پیش اهتمام خواهیم ورزید .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید