به منظور مناسب سازی ، رفع نواقص موضعی و تامین سطحی ایمن در معابر

محمد بهمنی شهردار ملارد خبر داد: در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود عبور و مرور، سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان ملاردی، کار لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر بصورت گسترده در حال انجام است.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ شهردار ملارد با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمت رسانی مطلوب است، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال جدید و در راستای بهبود عبور و مرور شهری و ارتقای سیما و منظر بصری و با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، کار عملیات لکه گیری آسفالت بطور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح شهر ملارد در دست اجرا میباشد.

محمد بهمنی افزود : با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات ، ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت بندی انجام خواهد پذیرفت.
بهمنی در ادامه تصریح کرد: اولویت کاری شهرداری در سال جاری استفاده حداکثری از منابع مالی تخصیص یافته در بودجه برای زیرسازی، آسفالت، ترمیم و روکش آسفالت و حل معضلات منجر به تخریب آسفالت معابر است و در این راستا اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است  که در حال حاضر به همت عوامل حوزه معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری، عملیات لکه گیری آسفالت خیابان پرنیان آغاز شده و در ادامه با شناسایی و آماده سازی دیگر معابر آسیب دیده، کار لکه گیری آسفالت آنها نیز انجام خواهد شد .

وی با اشاره به تأثیرعملکرد شهرداری بر ایجاد حس رضایت در شهروندان، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به دلیل حجم بالای ارائه خدمات به شهروندان منشأ ایجاد رضایت آحاد مردم جامعه هستند و شهروندان ملارد نیز شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی بوده و برهمین اساس تمام همت خود را بر تحقق این آرمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب تر و بهینه تر شاهد ایجاد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه عظیم شهرداری باشیم.

شهردار ملارد در خاتمه رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و ادامه داد: تلاش می شود تا با جلوگیری از حفاری های بیجا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید