بهره برداری از پروژه های عمرانی شهر ملارد

مهندس کولیوند شهردار ملارد: افتتاح و بهره برداری ۲۰ پروژه عمرانی در هفته دولت توسط شهرداری ملارد

مهندس کولیوند شهردار ملارد با اشاره به تلاش و همت مضاعف مجموعه مدیریت شهری ملارد در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های شهری ملارد گفت: با تلاش تمامی همکاران در مجموعه شهرداری ملارد و حمایت‌های شورای اسلامی در هفته دولت امسال ۲۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ملارد به افتتاح و بهره‌ برداری خواهد رسید.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد، مهندس محمد صادق کولیوند شهردار ملارد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش به تشریح برخی از پروژه‌های هفته دولت پرداخت.

وی افزود: امسال با توجه به شرایطی که ویروس منحوس کرونا ایجاد نمود، مجموعه مدیریت شهری با مساعدت و همراهی شورای اسلامی، تلاش شبانه‌روزی و مضاعف خود به کار بست تا با ارائه خدمات با کیفیت و ارتقا سرانه‌های مختلف شهری، رضایت خاطر شهروندان عزیز را به دست آورد.

شهردار ملارد در ادامه به روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری ملارد اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری و افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری ملارد با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال خواهیم بود که برخی از پروژه‌های آماده بهره برداری سطح شهر هم‌زمان با هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح خواهند شد.

مهندس کولیوند در ادامه بر افزایش سرانه‌های فضای سبز شهری تاکید کرد و گفت: احداث بوستان ویژه ورزشی با چندین زمین بازی و پارک‌های محله‌ای علاوه بر افزایش سرانه‌های فضای سبز شهری فرصت مناسبی برای شکوفایی مهارت‌های ارتباطات اجتماعی و ایجاد نشاط و سلامت در سطح محلات است.

وی ادامه داد: در همین راستا می‌توان به پروژهای تکمیل بوستان ورزش مارلیک با وسعت 60 هزار متر مربع با دارا بودن سه زمین بازی و سالن روباز ورزشهای بومی محلی، بوستان یاس با وسعت 6000 مترمربع در خیابان سعدی، بوستان فرهنگیان با وسعت 9000 متر مربع در خیابان دانش و زمین ورزشی روباز ملارد با وسعت 2900 متر مربع در بلوار شهیدان شوریابی اشاره نمود که مجموع اعتبار آنها 147 میلیارد ریال است.

شهردار ملارد با اشاره به لزوم ایجاد بسترهای مناسب خدماتی خاطرنشان کرد: احداث فضاهای اداری مناسب موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ایجاد روحیه و بهره‌وری بالاتر در کارکنان می‌شود و در همین راستا پروژه‌های ساختمان اداری پارک مشاهیر با زیربنای 1800 متر در دوطبقه دارای سالن کنفرانس و سالن آمفی تاتر، ساختمان اداری سازمان آرامستان با زیربنا 2560 مترمربع در 4 طبقه، ساختمان اداری معاونت خدمات شهر با زیربنا 1200 متر مربع در 4 طبقه در مراحل نهایی قرار داشته و قابل افتتاح هستند که اعتبارشان بالغ بر 184 میلیارد ریال است.

مهندس کولیوند گفت: در راستای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری، پروژه بازار موبایل با زیربنا ۱۲۰۰ متر مربع در ۳ طبقه که با وجود افتتاح در سالهای گذشته به بهره برداری نرسیده بود که با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل گردیده و آماده بهره برداری می‌باشد.

وی ادامه داد: امسال شهرداری ملارد 12 پروژه قابل بهره برداری در سطح شهر و حوزه حریم نیز دارد که مجموع اعتبارشان بالغ بر338 میلیارد ریال است که بدین شرح میباشد.

شهردار ملارد اضافه کرد: پروژه روکش آسفالت معابر سراسیاب مارلیک و ملارد، آسفالت SMA بلوار رسول اکرم (ص)، زیرسازی و آسفالت لاین کندرو بلوار شهید سلیمانی، تابلو‌های راهنمای مسیر سطح شهر، دیوار ارامستان ملارد، جابجایی تیرهای برق بلوار رسول اکرم (ص)، جابجایی تیرهای برق مزاحم سطح شهر، اصلاح هندسی معابر، جدولگذاری معابر سراسیاب مارلیک و ملارد، کفپوش معابر سراسیاب مارلیک وملارد، ایجاد روشنایی محور مهر آذین۱۲ و فاز اول پایش تصویری از جمله این پروژه‌های زیرساختی است.

مهندس کولیوند تصریح کرد: از جمله شاخص‌ترین پروژه قابل بهره برداری شهرداری ملارد ۴۰۰ هزار متر مربع روکش آسفالت در شهر ملارد و حوزه حریم است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

شهردار ملارد در خاتمه با اشاره به تلاش شهرداری ملارد در جهت توسعه پایدار شهر ملارد تصریح کرد: مدیریت شهری ملارد در ادامه سال ۹۹ نیز تمام همت و تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توسعه سرانه‌های شهری به کار خواهد بست تا شاهد رضایتمندی شهروندان و توسعه شهر ملارد باشیم.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید