در راستای ارتقای شاخص های سلامت جامعه

شهردار ملارد از عملیات ساخت و تکمیل سالن ورزشی چند منظوره ۲۰۰۰ نفری در شهر ملارد خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، محمد بهمنی شهردار ملارد با اشاره به اهمیت ارتقای سرانه‌های مورد نیاز شهروندان اظهار کرد: توسعه سرانه‌های اماکن و سالن‌های ورزشی اهمیت زیادی دارد و بدین منظور تمامی مراحل اخذ مجوزهای ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره در ملارد برای استفاده شهروندان انجام شده است .
شهردار ملارد افزود: شهرداری در تلاش است در کنار تسریع مراحل اجرایی طرح ها و انجام پروژه های عمرانی و خدماتی ، با ایجاد امکانات تفریحی ورزشی به نیاز ها و مطالبات شهروندان در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت جوانان نیز پاسخ داده و زمینه را برای افزایش سرانه ورزشی ملارد و به تبع آن افزایش نشاط و شادابی آنان فراهم نماید .
بهمنی در ادامه گفت : در همین راستا بیش از چند زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در طول چند سال گذشته توسط شهرداری احداث گردیده و در حال حاضر نیز عملیات آماده سازی سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری واقع در بلوار شهید شوریابی نیز در دست اقدام است.
شهردار ملارد خاطرنشان کرد : امیدواریم درصورت رفع موانع و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، سالن فوق سال آبنده تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی افزود: با توجه به اینکه سالن های ورزشی یکی از نیازهای جدی شهروندان بویژه جوانان بشمار می آیند ، تلاش میکنیم در این راستا با گسترش زیرساخت ها بویژه در مناطق کم برخوردار شاخص های سلامت جامعه را ارتقاء بخشیم .
شهردار ملارد در پایان با اعلام پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی پروژه اذعان کرد : به همت معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری، درحال حاضر عملیات تهیه و نصب پنجره های UPVC طبقه فوقانی ، حفر چاه جذبی و آماده سازی بستر سالن درحال انجام میباشد .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید