شهردار ملارد تاكيد نمود:

محمد بهمني از سرعت گرفتن پروژه مهم مجتمع پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی اظهار داشت: با مطالعات و طراحی های انجام شده ، شهرداری ملارد ساخت یک مجتمع پارکینگ طبقاتی را در دستور کار خود قرار داد تا گامی در جهت رفاه حال شهروندان بخصوص راکبین وسائل نقلیه و كاهش بار ترافيكي برداشته باشد.
بهمنی در تشریح طرح احداث پارکینگ طبقاتی گفت : این پروژه در زمینی به مساحت 1030 مترمربع و در دو طبقه منفی ( زیرزمین ) یک طبقه همکف ( تجاری ) و شش طبقه فوقانی طراحی و گنجایش همزمان حدوداً 450 خودرو را دارد .
شهردار ملارد درخصوص نحوه پیشرفت فیزیکی پروژه بيان نمود : به همت حوزه معاونت امور زیربنایی و ترافیک احداث طبقات منفی و همکف و دو طبقه از شش طبقه فوقانی به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات بتن ریزی ستون ها و دیوارهای برشی طبقه سوم آغاز گردیده است که امید داریم به فضل الهی این پروژه عظیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی در پايان خاطرنشان کرد : ساخت مجتمع پارکینگ طبقاتی سرآسیاب در خیابان امام خمینی (ره) به لحاظ مرکزیت شهر و وجود مراکز خرید و تردد شهروندان، محل ایمن و مناسبی جهت پارک خودروهای شهروندان خواهد بود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید