انجام فرآیند باز آفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک

شهردار ملارد خبر داد: فرآیند بازآفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک اجرایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی اظهار داشت: با عنایت به استقبال بی نظیر شهروندان مارلیکی از فاز یک پیاده راه ارغوان ، طراحی و احداث فاز دوم این پروژه در دستور کار شهرداری قرار گرفت .
 بهمنی با اذعان به خبر فوق بیان کرد: با توجه به اهمیت ارتقا فضای سلامت و نشاط شهر و شهروندان و همچنین ایجاد شهری پویا و ساکنین سالم و با روحیه شاداب، شهرداری برخود واجب دانست تا محیطی سالم و ایمن طراحی نماید ، بصورتی که به راحتی در دسترس ساکنین و شهروندان قرار گیرد .
وی افزود: پروژه فاز اول پیاده راه بلوار ارغوان در ضلع شرقی بلوار در سال 1400 به منظور محل پیاده روی و پیست ویژه دوچرخه سواری همراه با جانمایی و نصب اسباب بدنسازی طراحی، اجرا و به بهره برداری رسید.
شهردار ملارد گفت: این پروژه به یاری خداوند با استقبال بی نظیر ساکنین منطقه مارلیک روبرو شد، در نتیجه شهرداری طرح فاز دوم این پروژه را در ضلع غربی بلوار کلید زد و از روزهای آغازین سال جاری با طراحی و رفع موانع موجود نسبت به عملیاتی کردن فاز دوم اقدام نمود .
بهمنی در تشریح ادامه خبر عنوان کرد: با تلاش همکاران حوزه معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری، تخریب جداول و پیاده رو قدیمی ضلع غربی بلوار آغاز و عملیات نخاله برداری، تسطیح، رگلاژ و زیرسازی پروژه انجام شد و در ادامه با همت عوامل عمرانی با اجرای جدول گذاری و قطعه بندی مسیر و ایجاد یک مسیر ویژه دوچرخه سواری عملیات اجرای کفپوش اجرایی گردید.
سکاندار شهرداری ملارد در خاتمه ابراز امیدواری کرد و گفت: فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی جهت افتتاح و بهره برداری آماده خواهدشد و در دسترس دوستداران سلامت و شهروندان مارلیکی قرار خواهد گرفت.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید