به همت سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری ملارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، به منظور خدمت رسانی به شهروندان، بوستان های سطح شهر ملارد تجهیز شد.

مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ملارد، بیان کرد: درجهت بهبود فضاهای ورزشی و تفریحی و زیباسازی منظر شهری، یک دستگاه بازی کودکان تک ایستگاه و یک دستگاه تاپ در بوستان حافظ، امیر، شیوا، محوطه بیمارستان سلامت، بوستان ملت، چناران و پرنیان نصب شد.

میرباقری از نصب ۳۰۰ متر کفپوش گرانولی در بوستان امیر و محوطه ی بیمارستان شهدای سلامت خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ایجاد لحظاتی ایمن و مفرح برای کودکان و آرامش خاطر خانواده ها، انجام شد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش ارائه خدمات به شهروندان، تصریح کرد: در بلوار ارغوان مارلیک، بوستان چمن، فاز یک ملت،ورزش،مشاهیر، بلوار شهید جمور مارلیک و ابتدای بلوار الغدیر، مجموعا ۱۱۱ عدد نیمکت بتنی استاندارد نصب شد.

میرباقری در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری ارائه خدمات مناسب و تجهیز بوستان‌های شهر ملارد از جمله خرید مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، نصب کفپوش گرانولی با اعتبار ۶ میلیارد ریال، خرید و نصب وسایل بازی و دستگاه های ورزشی در بوستان های سطح شهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ملارد قرار دارد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید