بالا بردن سرانه فضای سبز

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، به همت واحد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، عملیات کاشت انواع گل ها در راستای بهبود منظر شهری در سطح شهر، در حال انجام است.

 مهندس میرباقری مدیرعامل سازمان سیما،منظروفضای سبزشهرداری ملارد ، ایجاد محیط شهری زیبا و  نشاط در بین شهروندان را یکی از برنامه های مدون این سازمان دانست وگفت: عملیات کاشت انواع گلها در سطح شهر آغاز شده و همچنان این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به  اتمام کاشت  فرش گل در بلوار الغدیر با  ۲۵۰۰ گلدان گل  (گازانیا و کوکب ) و۳۴۵ سبد گل فصلی جعفری، افزود: کاشت ۶۰۰ گلدان گل کوکب، ۶۰۰  گلدان گل گازانیا و ۸۰ سبد گل جعفری در محوطه شهرداری، ۴۰۰ گلدان  گل رز در پارک شهدا، ۵۷۰۰ اصله گل داوودی در بلوار شهید جمور واقع در مارلیک، ۵۰ گلدان گل رزماری و ۵۰ گلدان گل  لاوان و ۱۵۰ گلدان گل رز در پارک سحر از اقدامات اخیر این سازمان است.

میر باقری  از  تداوم کاشت گل در بلوار شهید جمور خبر داد و گفت: کاشت گل به صورت واکاری در حاشیه بلوار رسول اکرم و کاشت گل  در مجتمع شهید ثمری، پارک اباصالح و اداره مالیات که حدوداً ۱۰۰۰۰ اصله گل کاری است از برنامه های  آتی این سازمان می باشد.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز ۵۰ هزار گلدان در سطح شهر ملارد در جهت زیباسازی منظر شهری و رضایت شهروندان کاشته شده است


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید