با حضور اعضاء

طی جلسه ای به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملارد جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهر ملارد با حضور مدیران و مسئولین مرتبط برگزار گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین المل شهرداری ملارد طی جلسه ای به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملارد جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهر ملارد با حضور مدیران و مسئولین مرتبط برگزار گردید.

در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهر ملارد با تاکید بر نقش مهم امر به معروف و نهی از منکر در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و تقویت شاخصه‌های شایسته انسانی:، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مشخصه های مهم مسئولیت پذیری مردم در قبال آینده جامعه است موضوع مهمی که در دین اسلام به آن بسیار اشاره شده است و از تأکیدات ائمه معصوم به ویژه سرور و سالار شهدا امام حسین علیه السلام می باشد لذا در این راستا باید همه متولیان طبق وظایف محوله نسبت به اجرای آن با صبر و شکیبایی و تدبیر اقدام نمایند .

وی در ادامه افزود: در شهر ملارد که متشکل از مردمی صبور با ایمان و با عزت است قطعا امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان امری بازدارنده از معضلات اجتماعی ، فرهنگ سازی شود و با ارائه الگوهای مناسب به آینده سازان به ویژه نسل جوان و متمرکز از احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ورزیم.
نسایی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: همه مردم و مسئولین در قبال اتفاقات جامعه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند و ما باید در ایجاد فرهنگ بازدارنده امر به معروف و ترویج اخلاقیات خوب باید کوشا باشیم و در جهت این فریضه واجب الهی با بصیرت و درایت و با در نظر گرفتن تمام جوانب اقدام نماییم.
در ادامه این جلسه نیز حاضرین با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید نمودند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید