به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

ابتکار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملارد در آذین بندی و استفاده از اشعار جدید، سراسر شهر را آماده برگزاری مراسمهای عزاداری نموده است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد با شروع دهه نخست ایام سوگواری امام سوم شیعیان امام حسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش،در و دیوار شهر ملارد با اشعار مناسبتی،مفهومی رنگ عزا و ماتم گرفته است.
مدیریت شهری با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین«ع» اقدام به اجرای سبک و سیاق نوین در برپایی علم و بیرق ماه پیروزی خون بر شمشیر در سطح شهر ملارد نموده است.
واحد روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ملارد ضمن عرض تسلیت بمناسبت حلول ماه محرم (1444 هجری قمری) وفرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین«ع» از سبک و سیاق نوین در برپایی علم و بیرق ماه پیروزی خون بر شمشیر کفر و طاغوت در سطح شهر ملارد خبر داد.
بنابر این گزارش ،هدف ازاین ابتکار عمل و تغییرات اساسی در شکل و شمایل بنرها و پرچمهای عزاداری ماه محرم سالجاری را ترویج رشادتهای امام سوم شیعیان با توسل به اشعار مناسبتی و حضور باشکوه جوانان و نوجوانان در دسته جات ، هیت ها و تکایای سطح شهرعنوان نمود.
بهمین مناسبت و با آغاز دهه نخست ماه محرم؛ شهر ملارد با سیه پوش شدن با اشعار حماسی ایام سوگواری سید سالار شهیدان امام حسین(ع) خود را آماده عزاداری باشکوه نموده است.
تبلورحماسه حسینی با اشعار مفهومی و مناسبتی شهرداری ملاردآشنایی قشر جوان و نوجوان و همچنین جلب و جذب اقشار مختلف جامعه نسبت به برگزاری مناسبتهای دینی،یکی دیگر از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری ملارد است که با ابتکار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملارد در آذین بندی و استفاده از اشعار جدید، سراسر شهر را آماده برگزاری مراسمهای عزاداری نموده است
مردم مومن و ولایتمدار شهر ملارد همه ساله همزمان با آغاز ماه محرم، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت حماسه عاشورا و تاسوعا را با شور و عشق حسینی بسیار زیادی برپا می کنند، عشقی که در دل و وجود محبان اهل بیت همواره ساری و جاری بوده و یادآور تمام رشادت‌ها و دلاوری‌های یاران وفادار امام حسین (س) می باشد.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید