قلب ماه رمضان شب قدر است . امام صادق «ع»

محمد بهمنی شهردار ملارد در پیامی ضمن گرامیداشت لیالی پر فیض و برکت قدر؛ فرا رسیدن ایام شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به عموم مردم شریف ملارد تسلیت گفت و برای مومنین خداجوی از درگاه خداوند متعال آمرزش و قبولی عبادات در شبهای قدر طلب نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ با فرا رسیدن لیالی پر فیض و برکت قدر و شهادت مولی الموحدین، امیر المومنین علی (ع) محمد بهمنی شهردار ملارد ضمن تسلیت این ایام پیامی به شرح ذیل صادر نمود.

متن پیام

بسم الله الرحمن الرحیم

مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید و مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است.

ایام شهادت جانگداز این امام همام مقارن است با لیالی پر برکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می خواند تا با احیاء این لیالی، ،ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش گذارند .

براستی، شهادت امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتش بدون هیچ دلبستگی به دنیا، پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بود و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت به شهادت رسید.
اینک در شب های پر برکت قدر، خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" می ایستیم تا جان هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم، گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، ایام شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع)را به محضر امام عصر (عج)، ،مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم مؤمن و ولایتمدار شهر ملارد ، تسلیت عرض نموده، توفیق کسب فیوضات بیکران لیالی پرفیض قدر و پیروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام را از خداوند تبارک و تعالی برای همگان مسئلت می نمایم.
محمد بهمنی- شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید