تقدیر از شهردار ملارد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران از تلاشهای خالصانه مهندس بهمنی شهردار ملارد در راستای پیشبرد اهداف سازمانی مرتبط با حوزه خانواده و جوانی جمعیت و حضور در عرصه های اجتماعی تقدیر و قدردانی نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ زهره جعفری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده و جانشین رئیس و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استانداری تهران، با اهدای لوح به اکرم چراغی مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری ملارد به جهت تلاشهای ارزنده در ارائه خدمات صادقانه و دلسوزانه در عرصه های مختلف اجتماعی علی الخصوص در حوزه خانواده و جوانی جمعیت، از شهردار ملارد تجلیل بعمل آورد.
متن این پیام بدین شرح است:
جناب آقای محمد بهمنی
شهردار محترم ملارد
توفیق خدمت نیکوترین و شایسته ترین فرصت است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم، گام برداشته و اجر معنوی و پاداش رضایت خداوند را نصیب خود گردانند.
تلاشهای خالصانه جنابعالی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی مرتبط با حوزه خانواده و جوانی جمعیت و حضور در عرصه های اجتماعی شایسته تقدیر است.
امید است همواره در مسئولیت خویش برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه الطاف الهي، توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.
زهره جعفری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده
جانشین رئیس و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید