همایش شهرداران استان تهران انجام گرفت:
💥تقدیر معاون مدیر کل تامین اجتماعی استان تهران از شهردار ملارد

🔹معاون مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران از اقدامات قانونمند و ضابطه دار شهرداری ملارد در راستای همکاری‌های فی مابین و تسویه کلیه بدهی‌های شهرداری به این سازمان قدردانی نمود .

🔹به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد :همایش شهرداران استان تهران که هر ماه در یکی از شهرها با حضور استاندار و معاونین ایشان برگزار می‌گردد و در آن به بررسی مشکلات درخواست‌ها و نیازهای بروز شهرها در راستای خدمتگزاری بهینه بحث و تبادل نظر می‌شود و حضور مدیران کل برای ایجاد تعامل و همکاری‌های لازم برای حل مشکلات شهرها از دیگر ویژگی‌های این نشست مشورتی است که این بار شهر صفادشت میزبان استاندار ،معاون عمرانی و مدیرانی از دیوان عدالت اداری و تامین اجتماعی و غیره بود و از محمد بهمنی شهردار ملارد به واسطه تلاش‌های جدی ایشان در تسویه بدهی شهرداری و تلاش در جهت اجرای قانون و همچنین حرکت ضابطه مند و سیستماتیک اداری قدردانی شد.

🔹 محمدبهمنی در حاشیه این مراسم گفت: در ابتدای تصدی در این مسئولیت، شهرداری ملارد با بدهی سنگینی از سوی تامین اجتماعی روبرو بود که مشکلات بسیاری را در این خصوص ایجاد و به واسطه آن بعضی از امورات با موانعی بزرگ روبرو شد .

🔹شهردار ملارد افزود: در این راستا با عزم جدی همکارانم توانستیم بدهی چندین میلیارد تومانی که شهرداری سال‌ها بار آن را به دوش می‌کشید را تسویه و همچنین طبق قوانین نسبت به همکاری‌های دوجانبه با تامین اجتماعی اقدام نماییم .

🔹وی در ادامه یادآور شد: در حوزه‌های دارایی نیز اقدامات کم نظیری جهت تسویه بدهی‌های شهرداری صورت گرفته که تاکنون اطلاع رسانی نشده و ما آن را جزو وظایف خود می‌دانیم تا ان شاالله به واسطه این تلاش توانسته باشیم خدمتی ارزنده به مردم بزرگوار و شریف شهر ملارد انجام دهیم.

🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

•┈••❀🍃🌸🍃❀••┈•
🔻 اتاق خبر (پایگاه خبری شهرداری ملارد) را در پیام رسان ایتا دنبال کنید:

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید