شهردار ملارد پیشتاز در جهت احقاق حق کارگران

اعضای شورای کارگری شهرداری طی نشستی صمیمی با محمد بهمنی شهردار ملارد ، از اهتمام ایشان در جهت احقاق حق کارگران شهرداری و پرداخت عیدی آنها طبق سنوات گذشته تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، در پی اصلاح رای دیوان عدالت اداری مبنی بر پرداخت عیدی و پاداش کارگران شهرداری طبق روال گذشته و مطابق ماده 41 قانون کار یعنی معادل 60 روز آخرین مزد دریافتی ، صبح روز سه شنبه 24 اسفند ماه 1400 اعضای شورای کارگری شهرداری ملارد  با حضور در دفتر کار محمد بهمنی شهردار ملارد از عزم جدی ایشان در توجه به قشر کارگر تقدیر و تشکر نمودند.

بهمنی ضمن ابراز خرسندی از احقاق حق کارگران پرتلاش و خدوم شهرداری ها خاطرنشان کرد :ما نمی توانیم و نباید در جهت سلب حقوق کارگران زحمت کش با صدور هر نوع بخشنامه و دادنامه ای با رویکرد « وحدت رویه پرداختی» رای به ناحق صادر کنیم و متن صریح قانون را در اینباره زیر پا بگذاریم و نسخ کنیم.

وی افزود : کارگرانی که یکسال تمام سختی‌ها را به جان می‌خرند و  بار اصلیِ کار یدی و سختِ زیباسازی شهرها و تنظیف و پاک سازی اماکن عمومی را برعهده دارند، دلگرمی و امید هر ساله شان به دریافت چند میلیون عیدی پایان سال است پس رسالت ماست که به جای امتیاززدایی از این طیف عزیز ، دستمایه انگیزه و امید روزافزون آنها باشیم.

شهردار ملارد اذعان کرد: شکر خدا که با عنایات پروردگار متعال این حق مسلم از کارگران زحمت کش شهرداری زایل نشد چرا که در غیر اینصورت فشاری مضاعف به گرده‌ی قشر کارگر تحمیل می شد . او خطاب به نماینده کارگران عنوان کرد : تنها انتظار ما از کارگران زحمت‌کش این است که با انگیزه‌ای مضاعف مشغول خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان شوند تا رضایت کامل شهروندان که ولی‌نعمتان حقیقی مدیران شهری هستند، حاصل شود. 
در پایان وحید آبچوری ، رئیس شورای کارگری شهرداری ضمن تشکر از سکاندار شهرداری ملارد در خصوص پرداخت کامل عیدی کارگران طبق سنوان گذشته خطاب به بهمنی گفت: قدر مسلم این اقدام شما باعث می‌شود که کارگران با جان و دل و با دلگرمی مضاعف مشغول به فعالیت و خدمات رسانی شوند تا شهروندان از عملکرد مجموعه شهرداری رضایت کامل داشته باشند چراکه واقف اند با یاری خدا و حمایت و پشتگرمی مدیران باکفایت و دلسوز حق و حقوقشان ضایع نخواهد شد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید