زیباسازی منظر شهری

مهدی عسگریان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملارد از عملیات کاشت بذور گلهای فصلی همچون پریوش ، جعفری، ناز آفتابی و اهار در محوطه گلخانه جهت تولید گلهای فصلی به منظور کاشت در سطح شهر خبر داد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ؛ مهدی عسگریان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملارد عنوان کرد: کاشت گل‌های بهاری ضمن زیباسازی و طراوت بخشیدن به محیط شهری در افزایش نشاط شهروندان نیز تاثیرگذار بوده و در این خصوص برنامه ریزی کرده ایم در سطح معابر، میادین و بوستان ها فضایی مناسب و متناسب با بهار دلنشین فراهم نماییم.

عسگریان افزود: عملیات کاشت بذور گلهای فصلی همچون پریوش ، جعفری، ناز آفتابی و  اهار در محوطه گلخانه جهت تولید گلهای فصلی به منظور کاشت در سطح شهر صورت گرفته که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ این نوع گل ها ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

وی با بیان اینکه در طول سال چهار مرحله کاشت انواع گل در سطح شهر انجام می‌گیرد، اظهار کرد: فاز دوم کاشت گل‌های بهاری نیز طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد ماه صورت می‌گیرد.

عسگریان خاطرنشان کرد: زیبا سازی منظر شهری با کاشت بذور انبوه گل‌های بهاری توسط واحد تولیدات سازمان در راستای خود کفایی و کاهش هزینه‌ها برنامه ریزی شده است.

 وی در پایان با بیان اینکه تماشای گل و بوییدن آن موجب آرامش و امیدواری انسانهاست و این موضوع توسط دانشمندان و محققان اثبات شده است، متذکر شد: مهمترین عامل در تداوم وجود این گل‌ها در بوستان‌های شهر، همراهی مردم و پرهیز از کندن گل‌هاست و امیدواریم این امر از سوی شهروندان فهیم ملاردی به خوبی رعایت شود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید