در راستای اجرای مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ملارد، جلسه آموزشی تبیین حجاب و عفاف ویژه بانوان شاغل در شهرداری ، مناطق و سازمان های تابعه برگزار شد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ مدیر فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد در این جلسه اظهار داشت: گسترش و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف با اشاره سیر اصلی این مهم در سوره نور، در خصوص مقام زن و لزوم اشاعه آن در بین بانوان محترم شهرداری ، مناطق و سازمان های تابعه شهرداری ملارد امری مهم و ضروری است.

 اکرم چراغی اضافه کرد: بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) حجاب در اسلام را به معنای پوششی معقول برای جلوگیری از فساد، و حفظ کرامت زن توصیه فرموده اند؛ لذا کارشناسان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد با تکیه بر منابع روایی و سیره معصومان «ع» تلاش کرده اند تا الگویی مطابق با جامعه اسلامی در زمینه گسترش و تعمیق "عفاف و حجاب" ارائه دهند.

 چراغی در ادامه یادآور شد: همچنین امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی عفاف و حجاب را علاوه بر حکم و دستور الهی، یکی از عوامل اقتدار ملّی دانسته اند، بنابراین ضروری است سیاست گذاران اجتماعی در این امر مهم و خطیر برنامه ریزی و جهاد تبیین مضاعفی داشته باشند.

 گفتنی است؛ این نشست آموزشی همسو با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در راستای سیاست ها و رسالت های دولت در سراسر کشور برگزار گردید.

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید