به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد – شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد با حضور امام جمعه و فرماندار ملارد و مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ملارد و اعضای شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی در دفتر امام جمعه ملارد تشکیل جلسه داد .
محمد بهمنی شهردار ملارد در این جلسه با اشاره به اهمیت فرهنگ و تاثیر آن در جامعه گفت : اگر بخواهیم در خصوص مباحث فرهنگی مسئله شناسی داشته باشیم، اولویت مردم در سطح کشور و در مقیاس کوچکتر در شهر ملارد بحث معیشت است که میبایست در سطح کلان به آن رسیدگی و سیاست گذاری گردد.
فعالیتهای عمرانی نظیر آسفالت معابر و جدولگذاری خیابانها و کوچه ها از اولویتهای اصلی و نیازهای حداقلی مردم محسوب میشود که عبور و مرور مردم را تسهیل نموده و به تبع آن موجبات آرامش و آسایش مردم را فراهم میکند لذا مسائل و مشگلات شهری با مباحث فرهنگی میتواند ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشد که با شناخت درست مشگلات و نیازها و کمبودها و اولویت بندی در رفع آنها میتوان آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد.
مجموعه مدیریت شهری با توجه به مشکلات عدیده در تامین مالی پروژه های عمرانی، از توقف پروژها جلوگیری و مجدانه پیگیر اجرای آنها است .
بهمنی در ادامه اظهارکرد : مجموعه مدیریت شهری درکنار شهروندان و با حضور در محلات مختلف شهر و در مساجد با اجرای طرح هر ماه یک مسجد و هر هفته یک محله مسائل و مشگلات مردم را از نزدیک بررسی نموده و با مشارکت و همفکری شهروندان نسبت به مرتفع نمودن معضلات شهری اقدام مینماید .
در ادامه مقررگردید جلسات شورای فرهنگی بصورت ماهانه تشکیل جلسه داده و ذیل آن کارگروه های مختلف جهت ارزیابی مسائل مهم فرهنگی در عرصه عمومی تشکیل گردد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید