در راستای بهبود منظر شهری

شهردار ملارد از طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی مزاحم در سطح شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ملارد در راستای منظر شهری عملیات طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی مزاحم در سطح شهر اجرایی گردید .
محمد بهمنی در این باره اظهار داشت: طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی مزاحم از مطالبات شهروندان می باشد که در همین راستا و با استناد به تبصره (۱) ذیل بند (۲) ماده ۵۵ قانون شهرداری و پس از هماهنگی با دادستان محترم شهر ملارد و حمایت نیروی انتظامی، توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری در حال اجراست.
وی ادامه داد:مخدوش نمودن سیمای شهر و وارد آوردن هزینه‌های مالی و جانی به شهروندان از دلایل رسیدگی و اجرای این طرح بود که با قوت تداوم خواهد داشت.
وی در رابطه با نحوه اطلاع به کسبه و اجرای طرح افزود: برای اجرای این طرح ابتدا اخطار ۷۲ساعته جمع آوری به صنف هایی که تابلوهای مزاحم دارند داده می شود و بعد از آن عوامل شهرداری با هماهنگی اقدام به برش و جمع آوری می کنند.
وی ادامه داد: برخی اصناف تابلوهای تبلیغاتی گران‌قیمت دارند که در این زمینه نیز برای متضرر نشدن برای نوبت اول تابلو برش داده شده و تحویل مالک می گردد و اگر چنانچه مجددا اقدام به نصب تابلو نمایند شهرداری آنها را جمع آوری و ضبط خواهد نمود.
بهمنی تصریح کرد: ابتدای طرح تاکنون حدود ۵۰ تابلو برش داده شده و ۱۵۰ مورد نیز جمع آوری گردیده و این طرح با جدیت در حال اجراست.
وی تصریح کرد: تابلوهای مراکز درمانی، داروخانه‌ها و مراکز پزشکی در این طرح مستثنی هستند و فعلا در رابطه با ساماندهی آنها اقدامی انجام نگرفته است .
وی در پایان از تمامی شهروندانی که مدیریت شهری را در این طرح حمایت می کنند قدردانی کرد و از زحمات نیروهای خدماتی و انتظامی و حمایت ویژه دادستان محترم شهرستان ملارد قدردانی نمود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید