شهردار ملارد گفت : سطح شهر ملارد از نخاله های ساختمانی پاکسازی شد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد - در راستای پاکسازی فضاهای شهری و مناطق مسکونی و حفظ بهداشت شهری، عملیات پاکسازی نخاله‌های ساختمانی به صورت گسترده در سطح شهر ملارد در حال اجرا است.
محمد بهمنی شهردار ملارد با اعلام این خبر گفت : طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی به مورد اجرا در آمد و با توجه به اینکه تخلیه غیر قانونی پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی موجب برهم ریختگی سیمای شهر می گردد مجموعه مدیریت شهری به صورت مستمر اقدام به پاکسازی پسماند ونخاله های عمرانی می کند.
وی افزود: درهمین راستا در قالب یک طرح فوری توسط نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری سطح شهر از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی پاکسازی شد.
محمد بهمنی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این عملیات پاکسازی، تنظیف معابر، برداشت نخاله های اضافه و همچنین ایجاد سیمایی زیبا برای شهر می باشد، تصریح کرد: طرح جمع آوری نخاله در تمام سطح شهر اجرایی می گردد و این طرح تا پاکسازی کامل شهرملارد ادامه خواهد داشت.
شایان ذکراست نظافت، جمع آوری ، انتقال زباله و نخاله های سطح شهر بصورت مرتب و مکانیزه بجز تضمین بهداشت و سلامت جامعه بیانگر این است که مدیریت شهری برای سرزندگی ، نشاط و زیبایی شهر و سلامت شهروندان اهمیت زیادی قائل میباشد که انشالله با همیاری همیشگی مردم به نتیجه خواهد رسید .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید